Saturday, December 5, 2009

O poveste

"Am privit-o in ochi pentru ultima data…

Ea...ea e o pisica salbatica ce a fost candva domesticita, dar acum a ramas singura, aruncata in drum de stapanul sau fara nici o explicatie.....cu timpul a aparut un alt om ce a observat-o si a iubit-o din prima clipa, avea grija de ea. Pisica nu se dadea mangaerilor lui, desi cu timpul incepuse sa raspunda cate putin la atentia omului...uneori lingea degetul omului sa-i arate ca el conteaza, dar ochii ei in contiunuu strigau in cautarea vechiului stapan ce o lasase...

De fiecare data cand omul isi privea pisica incerca din toate puterile sa o faca sa uite de vechiul stapan, sa-i sopteasca ca viata contiunua, incerca sa-i explice ca ea oricum a ramas o pisica de rasa, de o frumusete nemaipomenita-nu e una de pe strada, ii spunea mereu ca arata bine si avea grija de ea, sa nu o faca sa sufere din nou...

Si intr-o zi adevaratul stapanul se intoarse...el strigase in disperare pisica si ea venise uitand de omul ce avea grija de ea, uitase totul ce a fost si totul ce a vrut sa fie...Uitase totul ca un cosmar din copilarie...Probabil acum ea se aseaza pe bratele stapanului sau si el o mangae duios, iar omul dezamagit pleaca si dispare definitiv din viata ei....

A ales

La revedere......"


Nu e creatia mea. Eu doar am corectat pe ici-colo... Nu am reformulat sau reeditat.A fost scrisa din suflet si a ajuns la mine. Nu puteam s-o las sa se prafuiasca.

No comments:

Post a Comment