Tuesday, July 28, 2009

Doamna mea

De un an sunt domnishoara/doamna/iubita/logodnica/amanta nimanui. Nu ca m-as simti rau sau singura, dar... Stiu, o sa spuneti ca e vina mea. Si chiar e. De regula, viatza personala in materie de pereche e undeva pe locul 2, 3. Asa ca nu am de ce ma plange, doar ca e vara, sunt mai libera, serviciul e mai lejer... Ok, e incarcat un pic inainte de alegeri shi dupa o sa fie, da' in rest e ok. Nu invatz, iar prietenii sunt care shi pe unde. Si asta e unul din momentele cand simt lipsa unui el. Unuia caruia m-ash darui complet shi fatza de care ash ramane goala la propriu shi la figurat. Unul care mi-ar scrie mesaje siropoase si m-ar trezi in locul unei raze de soare, ar inlocui soarele si ar eclipsa lumina. Normal, exista si o piesa ce ma inspira in romantismul ieshit din perioada de hibernare.

3 comments:

  1. am dat din intamplare clik pe un comentariu de-al tau la alt blog(jurnalul soacrei) si mi-a aparut blogul tau.l-am citit pe tot ,toata postarile din iulie si mi s-a parut dragut ce ai scris.

    ReplyDelete
  2. am dat clik din intamplare pe un comentariu de-al tau de la alt blog si m-a directionat la blogul tau pe care l-am citit pe tot .mi s-a parut interesante postarile tale si sper de acum sa mai citesc si altele la fel.
    mult noroc la scris in continuare.

    ReplyDelete
  3. Multumesc frumos, Sorin :). Chiar am nevoie de incurajari. De regula astea vin din partea apropatilor, insa mai placut e cand le primeshti din partea necunoscutilor ce-ti apreciaza doar calitatea scrisului shi nu neaparat pe tine ca persoana.

    ReplyDelete