Saturday, August 8, 2009

Стервэ ... сучкэ

Discutam ieri la servici cu o prietena. C. e cu 7 ani mai mare shi cu tot atatia mai bogata in experienta shi nu numai. Vorbeam despre barbati, dragoste shi sex. Ea se pregateshte de maritat. Evenimentul se prognozeaza pe la anu'. De fapt, este un fel de sora mai mare, exemplul mamei mele la mine acasa. Imi zicea despre inceputurile relatiei ei cu actualul si impactul acesteia asupra fostului. Ex-ul ei a fost dragostea din adolescentza-i neastamparata. Dupa un apel fulgerator al iubitului meu, ea imi zambeshte shi zice: "Ma uit la tine shi ma vad pe mine la varsta ta. Eram la fel de dulce-acrishoara. Mai acra decat dulce. Dragostea mea de atunci din 'sterva' nu ma scotea ca shi ceilalti baieti din jur, de altfel. El de-asta pana acum zice ca-s unica lui iubire shi actualei lui iubite."
Uite asha mi-am amintit de un el - S. Am avut o relatie spontana, fulgeratare, in urma cu un an shi 2 luni. A durat putin, insa a fost plina de umor, neprevazut shi atractie. Baiatul avea 22 de ani pe atunci shi un numar infricoshator de cuceriri la activ. Nu zic, nu-s nici eu usha de biserica. Dar ce ziceam, aminte de el mi-a adus cuvantul 'sterva'. De regula, jongla intre 'su4ka' shi 'sterva'. Se pare ca asta-l atragea la mine. Cand nu ma despartisem bine de el, aparuse un altul la orizont - M. Shi ciudat, dar shi asta jongla intre aceste doua determinative. Cu asta insa, a durat ceva mai mult relatia. A fost frumos, plin de culori shi nuantze.Chiar shi dupa despartire, S. era prezent in viatza mea. El shtia de noua relatie a mea shi ma ajuta. Rupea din el, da-mi era umarul de sprijin. Zicea ca e multumit pana shi asha, doar sa ma shtie fericita. Nu voiam sa fie el cel ce imi da sfaturi in legatura cu o alta relatie, dar asha se intampla. El voia sa faca parte din viatza mea.
A trecut mai bine de un an de la despartirea cu S. shi inca ii duc oarecum dorul. El mi-a intrat in suflet pentru faptul ca m-a iubit dezinteresat. Vorbitor de limba rusa, facea eforturi mari ca sa vorbeasca cu mine in limba mea preferata - romana. Declaratiile mi le facea shi pe-alea in romana. Adoram sa le aud sau citesc, asha stangace cum erau, fiindca emotiile ii amplificau greshelile gramaticale shi le faceau mai dulci decat erau. Eram despartiti de jumate de an shi inca puteai sa ne prinzi in discutii interminabile la telefon, in care radeam shi ne aminteam de frumos. El shtia ca-s extrem de hotarata shi ca nu agreez sa fac exceptii. Shtia ca greshise in minutul lui de aur. Simtzeam ca vrea sa dea timpul inapoi. Mi-o zise de multe ori. Shi ciudat, dar voiam sa fac acelashi lucru. Dar nu i-am zis-o vreodata.
Saptamana trecuta m-a sunat. Nu vorbisem de 2 luni, cea mai lunga absentza a lui din lista apelurilor primite. Mi-am dat seama ca e deja vindecat de mine. A invatzat sa traiasca fara a-mi mai cere parerea shi acordul. Ciudat, cand m-a sunat, eram cu M. shi cu actuala lui prietena cu care m-am imprietenit (ea nu shtie ca noi am fost impreuna, e mai bine sa creada ca suntem doar prieteni dintotdeauna). Nu am putut sa vorbesc cu S. prea mult la telefon, nu era politicos sa stau la taclale la telefon mai mult de 3 minute, avand in vedere ca eram insotita. Ash fi vrut sa fiu singura atunci. M., cand a auzit cu cine vorbisem, cica:"ii este dor?", raspunsul meu a fost:"da... " shi mie a urmat in gand. Apelul lui S. mi-a dat o stare aparte.
Acum, cand imi amintesc de apel, vocea lui, ma doare spatele shi am o stare inexplicabila. Imi dau seama ca S. m-a schimbat mult. Mi-a dat incredere in mine, m-a invatzat frumusetzea daruirii ne-reciproce prin propriul exemplu. Poate de-asta viatza se imparte intre 'pana la el' shi 'dupa el'.
Caut un motiv pentru care noi nu am mai fost impreuna shi nu-l gasesc. E de vina lashitatea ambilor sau faptul ca el nu mi-a zis clar shi raspicat ca ma vrea inapoi. Cuvintele lui erau doar:"vreau sa dau timpul inapoi". Eu am fost nehotarata. Nu-mi place sa ma intorc din drum.

P.S. Acum sunt fericita, vreau sa-l shtiu pe S. la fel. Insa nu-mi surade ideea ca el sa sufere inca vreo dezamagire.

2 comments:

  1. un contraargument clar frazei pe care o detest: ochii care nu se vad, se uita... daca omul isi marcheaza prezenta, ramine mereu in amintire,oricit de departe ar fi

    ah da, un exemplu bun de dragoste altruista... pacat ca eu nu pot da dovada de asa ceva

    ReplyDelete
  2. o vrăjitoare reală numită dr. osagiede
    Am fost atât de deprimat când prietena mea mi-a lăsat un alt tip după ce am dat timp de 5 ani, am încercat să o rog să se întoarcă la mine, a refuzat și a spus că nu mai are sentimente pentru mine.
    Am devenit un om trist după ce am trecut prin toate împreună, după toată dragostea pe care am împărtășit-o în trecut, nu mi-am putut imagina viața fără ea pentru că dragostea mea pentru ea a fost de neprețuit pentru a tranzacționa pentru orice motiv.
    Într-o zi când trec pe Internet, am văzut multe comentarii cu privire la puterea de a aduce înapoi fostul prieten și am hotărât să încerc să îl văd contactând-l și i-am răspuns imediat și i-am explicat ce aveam de gând să-i spun altcuiva a folosit voodoo-ul pentru ea, așa că mi-a lăsat-o pentru el, în ciuda îngrijirii mele pentru ea și promițând să mă ajute să-mi recuperez iubitul și să mă ajute să-i pun o vrăjitorie confuză, luptându-mă în viitor și, pentru că amândoi știu că și-a dat seama că nu a fost niciodată îndreptată pentru el și că în cinci zile prietena mea era la mine acasă așteptând să mă întorc de la muncă și când a început să spună că îi pare rău că nu știa niciodată ce se apropie de ea . multumesc Dr. osagiede, sunt fericit acum cu prietena mea si totul merge acum lin. contactați doctorosagiede pentru orice vraja de răzbunare și vraja ex spate sau vindecare pentru orice boală cum ar fi cancerul și HIV prin doctorosagiede75@gmail.com

    ReplyDelete