Tuesday, September 8, 2009

Te iubesc, dar nu te mai vreau

Ea: daca nici tu nu shtii in bratze sa ma strangi atunci cine?
El: lista candidatilor e mare
Ea: de ce eshti asha?
El: daca asa e
El: miai repetato in continuu in decurs de o luna, ca meriti mai mult
Ea: fiindca te vreau pe tine
Ea: doar ca uneori nu vad sa tii la mine
Ea: te-ai schimbat
Ea: de ce?
El: ba nu
El: relatia asta a fost o greseala...esti minunata, meriti mult mai mult..ma simteam atat de bine cu tine, minunat cand eram prietenii ce-shi zic de toate
El: acum toata responsabilitatea
El: si atentia
Ea: ziceai altceva
Ea: stai
Ea: shi o termini asha
El: nu termin nimic
Ea: adika?
El: adica nu termin nimic
Ea: shi ce a fost mai sus?
El: nush
Ea: deci pui punct?
Ea: is grea de cap
El: blonda acum
El: esti blonda?
Ea: mai conteaza?
El: nu
El: nu vreau sa pun punct, dar nu mai pot...meriti mai mult, am inteles
Ea: eu te vreau
El: du-te la baiatul care te poate face fericita
Ea: pe tine
Ea: nu zi asta
El: daca asa e
El: singura miai spuso de nenumarate ori
Ea: te iubesc
El: si eu te iubesc scumpo
Ea: fa-ma fericita shi atat
El: nu te pot face fericita
El: nu vei fi cu mine fericita
Ea: am fost
Ea: shi mai sunt
Ea: ba nu
Ea: zambetul tau de regula ma face fericita
El: ei
Ea: e distantza de vina
Ea: nu vreau sa inchei
Ea: cand shtiu ca nu am facut destule ca sa salvam ce mai poate fi salvat
Ea: a fost gresheala mea ca-ti scoteam ochii, a ta neglijentza
El: nu ai gresit cu nimic
El: eu sunt de vina
Ea: eu am greshit
Ea: chiar nu vrei sa ma mai vezi?
El: cu ce? cu dragoste?
El: logic ca vreau sa te mai vad
Ea: pai?
El: pur si simplu..of, nush
Ea: te-am sufocat
Ea: inteleg
El: nu pot fi acel baiat care il vrei
El: nu pot si gata
El: deja eshti
El: ei kkt
Ea: ai fost dintotdeauna
Ea: iubitule
El: mda
Ea: la un moment dat am vrut eu sa pun punct
El: stiu
El: nush ce te-a oprit
Ea: cand am avut noi discutia aia
Ea: mi-am dat seama ca nu pot s-o fac
Ea: acum insa tu ai putut
---
Ea: iubitule
El: da scumpo
Ea: te iubesc
El: si eu te iubesc
Ea: iarta-ma ca am fost atata de sufocanta
El: ce e cu tine
El: nu ai de ce sati ceri scuze
El: tiam spus, e in mine nu in tine
---
El: uite..nu sunt baiatul care il vrei..asta e problema
Ea: eu asta singura decid
Ea: nu-mi zi mie ce vreau eu
Ea: eu shtiu ce vreau
Ea: pe tine
Ea: acum apare intrebarea daca tu ma mai vrei
Ea: atat
Ea: simplu ca buna ziua
El: logic ca te vreau
El: atunci?
El: atunci ce?
---
Ea: nu te inteleg
Ea: zici ca ma iubeshti shi-n acelashi timp renunti?
---
Ea: nu vrei s-o luam de la capat?
Ea: o singura data intreb
El: nu
Ea: bine
Ea: noapte buna
El: noapte buna

2 comments:

  1. cand un barbat sau o femeie isi iubeste partenerul ar face orice pt el.daca te iubeste cu adevarat ,nu ti-ar dori sa te faca altcineva fericita si el ar incerca sa te faca fericita pe tine.
    Diplomatia asta in despartiri mi se pare destul de hilara si penibila uneori.
    Mergi mai departe ,daca el nu mai vrea sa fie cu tine inseaman ca nu te merita.

    ReplyDelete